REGULAMIN PLEBISCYTU

Zapisy ogólne
  1. Plebiscyt jest organizowany przez SC Event Design - właściciela brandu Polecam nie Polecam.
  2. Laureaci plebiscytu „Polecani w eventach” w poszczególnych kategoriach są wyłaniani na podstawie nominacji i głosowania członków grupy Polecam nie Polecam.
  3. Zarówno do zgłoszenia do plebiscytu, jak i głosowania, są uprawnieni wyłącznie członkowie grupy Polecam nie Polecam.
  4. Zgłoszenia, a następnie głosowanie odbywa się wyłącznie w grupie Polecam nie Polecam.
  5. Plebiscyt oraz jego wyniki są ogłaszane na fanpage i w grupie Polecam nie Polecam na Facebooku.
Etapy plebiscytu
Plebiscyt składa się z trzech etapów:
  • Etap pierwszy - nominacja firm
Ogłoszenie plebiscytu w danej kategorii na fanpage i w grupie. Pod specjalnie utworzonym postem członkowie grupy mogą przez 5 kolejnych dni zgłaszać w danej kategorii swoje nominacje. Jeden uczestnik grupy może nominować jedną firmę/osobę.
  • Etap drugi - ogłoszenie nominacji
Po zakończeniu zgłoszeń zostają zliczone głosy dla poszczególnych nominowanych. Lista z pierwszą dziesiątką firm/osób z największą ilością głosów zostaje ogłoszona na fanpage i w grupie Polecam nie Polecam.
  • Etap trzeci - głosowanie
Po ukazaniu się listy dziesięciu nominowanych, rozpoczyna się głosowanie. Głosowanie trwa pięć kolejnych dni. Po tym terminie zliczane są wszystkie oddane głosy i ogłaszane są wyniki plebiscytu. Wyniki ogłaszane są zarówno w grupie jak i na fanpage Polecam nie Polecam.
Laureaci plebiscytu
Laureaci plebiscytu (pierwsza trójka) otrzymują:
  • Certyfikaty „Polecani w eventach”
  • Prawo do używania na stronie www i innych kanałach komunikacji marketingowej znaku plebiscytu.
  • Znaki plebiscytu różnią się w zależności od zajętego miejsca.
  • Zdobywca I miejsca dodatkowo otrzymuje możliwość zaprezentowania swojej firmy oraz oferty w postaci felietonu. Materiał ten zostanie przygotowany i napisany przez redakcję Polecam nie Polecam, a następnie opublikowany na stronie fanpage i w grupie Polecam nie Polecam.
Scroll to top